طول عمر متوسط ​​FSGS در دیالیز

چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

طول عمر متوسط ​​FSGS در دیالیز

بسیاری از بیماران در مورد طول عمر به طور متوسط ​​از FSGS در دیالیز مراقبت . حالا اجازه دهید در مورد این سوال به شدت مورد بحث صحبت کنید.

FSGS اشاره به کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز . این علت اصلی سندرم نفروتیک است . گزارش شده است که این بیماری دارای پاسخ به درمان . بسیاری از بیماران به نارسایی کلیه در 5-10 سال هستند و بعد دیالیز اجرا خواهد شد .

هنگامی که ما در مورد طول عمر FSGS در دیالیز صحبت می کنید، بسیاری از عوامل باید در نظر مانند علائم ، عوارض ، رژیم غذایی، وضعیت جسمی ، درمان و پاسخ به درمان گرفته شده است . برخی عوامل مانند مقادیر زیادی از پروتئین ، فشار خون بالا و چربی خون خواهد شد اسکلروز گلومرول شتاب. حدود 45 درصد از کسانی که توسط پروتئین های سنگین مورد حمله قرار می توانند از طریق 10 سال زندگی می کنند.

دیالیز به عنوان درمان جایگزین در هنگام پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه محسوب می شود. سپس آنچه را که امید به زندگی از FSGS در دیالیز است ؟ برای اینکه صریح و بی پرده ، هیچ کس نمی تواند طول عمر دقیق آن بدون دانستن بیماری خاص و وضعیت جسمی بگویید. شما می توانید گزارش های پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ دقیق ارسال کنید.

با این حال، شما ابتدا باید روشن سازد که دیالیز تنها روش جایگزینی است . اگر شما از دیالیز ، شما باید بسیاری از اثرات جانبی ، که می تواند طول عمر بیماران مبتلا به FSGS کوتاه رنج برده اند.

در میان تمام عوامل موثر ، درمان مهم است. اگر درمان می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، طول عمر را می توان تا زمانی که ممکن است طولانی تر باشد. چه درمان است مانند یک تابع ؟ آیا شما از پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شنیده ؟ این درمان یک درمان طبیعی ، بر اساس طب سنتی چینی است . چه چیزی باعث آن مختلف است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد ، شما می توانید به دکتر آنلاین صحبت کنید. آنها شما را به خدمات دوستانه فراهم می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طول عمر متوسط ​​FSGS در دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.